Kalbant apie daržoves, dažnai agurkai yra nuvertinami, kadangi didžiąja dalį sudaro vanduo. Tačiau iš tikrųjų jie turi daug sveikatai naudingų medžiagų. Apie tai ir norėsime pasikalbėti su savo skaitytojais šiandienos straipsnyje.

Lietuvių pamėgta daržovė

Agurkuose mažai kalorijų, bet daug vandens ir maistinių medžiagų, todėl jie yra puikus pasirinkimas žmonėms, norintiems numesti svorio ar pagerinti bendrą sveikatą. Jie yra geras vitaminų C ir K šaltinis, taip pat

Agurkuose mažai kalorijų, bet daug maistinių medžiagų, todėl jie yra puikus pasirinkimas žmonėms, norintiems numesti svorio ar pagerinti bendrą sveikatą. Agurkai yra geras vitaminų C ir K, taip pat kalio ir magnio šaltinis. Juose taip pat yra antioksidantų, kurie gali padėti apsisaugoti nuo ląstelių pažeidimų. Valgykite juos žalius, salotose arba kaip sveiką užkandį. Iš jų taip pat galite pasigaminti naminių raugintų agurkų.

Rauginti agurkai – sveikesni už šviežius!

Rauginti agurkai iš tikrųjų yra sveikesni už šviežius agurkus. Juose gausu vitaminų ir mineralų, be to, jie gali padėti pagerinti virškinimą. Be to, jie yra puikus antioksidantų šaltinis. Taigi jei ieškote sveiko užkandžio, tai yra puikus, bei sveikas pasirinkimas.

Norint jog rauginti agurkai žiemai būtų skanūs ir maistingi, visada naudokite šviežius agurkus. Rinkitės tamsiai žalios spalvos ir tvirtos tekstūros agurkus. Venkite agurkų, kurie yra geltoni arba su dėmėmis.

Naudokite tik rauginimui tinkamas agurkų veisles, kadangi netinkamų rūšių agurkai neduos tokių pačių rezultatų. Mes visada rauginimui renkamės lauko agurkus, dėl jų tinkamų savybių rauginimui.

Jei renkatės šiltnamio agurkus, turite pasirinkti veisles kurios yra vidutinio ilgio, tvirtų vaisių bei turi mažiau sėklų.

O kaip juos pasigaminti, pagardinti – galite rasti portale Welovelithuania.com ar kituose internetiniuose tinklaraščiuose. Svarbiausia eksperimentuoti ir pasirinkti sau tinkamą receptą, kadangi visi turime skirtingus skonio receptorius.

Kaip valgyti raugintus agurkus?

Marinuotus agurkus galite valgyti kaip užkandį ar garnyrą. Jie dažnai patiekiami su mėsainiais, sumuštiniais ir kitais pagrindiniais patiekalais. Jų taip pat galite dėti į salotas arba naudoti naminiams pagardams gaminti.

Related Posts

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.